کد خبر: ۷۷۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۲
کعبی؛
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: هیچ نامه‌ای از طرف کمیته اخلاق به دستم نرسیده و روحم از محرومیت خبرندارد و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است
روحم از محرومیت خبر ندارد و نمی‌دانم چرا محروم شده‌ام/ هنوز ابلاغیه‌ای به باشگاه ارسال نشده استبه گزارش خبرداغ ، حسین کعبی، در خصوص شرایط این روزها خود و در مورد اطلاعیه کمیته اخلاق مبنی بر اینکه او به اخطارهای این کمیته بی‌توجه بوده و فعلا تا اطلاع ثانوی از فعالیت‌های فوتبالی محروم است، اظهارداشت: درحال حاضر با تیم درحال حرکت به تهران هستم و با قدرت تمرینات خود را دنبال می‌کنم. هیچ نامه‌ای از طرف کمیته اخلاق به دستم نرسیده و روحم از محرومیت خبرندارد و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است.

 

وی افزود: باشگاه سپیدرود در جریان محرومیت من نیست، چون ابلاغیه‌ای ارسال نشده و خودم به مسئولان این موضوع را اطلاع دادم.

 

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود تصریح کرد: در 5 سال اخیر یکبار هم به فدراسیون فوتبال نرفته‌ام و از هیچ چیز اطلاعی نداشته و کاملا بی‌خبر هستم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: