کد خبر: ۷۷۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
مجید حسینی و وحید امیری با مشکل عجیبی روبرو شده اند.
به گزارش خبرداغ، در حالی که شب گذشته تیم ترابوزان اسپور ترکیه در حضور 30 دقیقه ای وحید امیری و مجید حسینی مقابل تیم کالیاری به تساوی بدون گل رسید حالا با یک مشکل بزرگ مواجه شده است.

 

 سه تن از بازیکنان و کادر فنی تیم ترابوزان ر فصل قبل به دلیل شکایتی که انجام داده اند ترابوزان را به 40 میلیون لیر محکوم کرده اند و اگر تا 5 روز دیگر این مبلغ پرداخت نشود ترابوزان از طریق دادگاه بوردو محکوم می شود. این سه نفر مهمت اکیچی، آیکوت دمیر و ارسان یانال(سرمربی فصل قبل) هستند که حالا ترابوزان را با مشکل روبرو کرده اند.

 

باشگاه ترابوزان حالا برای اینکه مشکلش برطرف شود 5 روز فرصت دارد وگرنه قرارداد مجید حسینی، وحید امیری و دیگر بازیکن جدید تیم ثبت نخواهد شد و آنها بازیکن قانونی ترابوزان به حساب نمی آیند.

 

 

هنوز جزئیات این خبر منتشر نشده اما اگر این مشکل برطرف نشود ترابوزان حق ثبت بازیکنان جدید را ندارد و وحید امیری و مجید حسینی می بایست به دنبال تیم جدیدی باشند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: