کد خبر: ۷۷۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۶
تراکتوری‌ها بعد از مدت‌ها یک دروازه‌بان مطمئن در لیگ برتر دارند.
مشکل دروازه تراکتورسازی حل شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن فروزان، دروازه‌بان تراکتورسازی در دو دیدار گذشته تیمش عملکرد خیلی خوبی داشت و با وجود اینکه یک بار دروازه‌اش مقابل نساجی باز شد روی چند موقعیت ناجی تیمش شد و در یک امتیازی که تراکتورسازان به دست آوردند موثر بود.

فروزان هفته گذشته و در دیدار با نفت مسجد سلیمان هم واکنش‌های خوبی از خودش نشان داد و شاید اگر او نبود تراکتورسازی دروازه‌اش باز می‌شد و با شکست کارش را در لیگ برتر شروع می‌کرد.

عملکرد خوب فروزان تا حدودی خیال هواداران این تیم را از چهارچوب دروازه راحت کرده و دیگر دغدغه‌های چند فصل اخیر را ندارند.

تراکتورسازی فصل گذشته کارش را با فرزین گروسیان آغاز کرد که سریالی از اشتباهات مختلف یک دروازه‌بان را در نیم فصل اول به نمایش گذاشت و پس از آن ژوردی آلمیدای برزیلی به جای او آمد که اوضاع را تا حدودی بهتر کرد ولی همچنان گزینه مطمئنی برای این پست نبود.

پیش از آن هم محمدرضا اخباری در دروازه تراکتورسازی قرار گرفته بود که با وجود عملکرد خوبش، بعضاً پرنوسان ظاهر می‌شد و در برخی دیدارها اشتباهاتی داشت که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

حالا تراکتورسازان بعد از چند فصل یک گزینه مطمئن در دروازه دارند و باید دید فروزان در ادامه به همین خوبی به کارش ادامه می‌دهد یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: