کد خبر: ۷۷۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۳
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در فصل جاری از 6 بازیکن کمتر گل زده است.
آقای گل از 6 بازیکن عقب افتادبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی علیپور، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در هفته نخست فصل جدید رقابت‌ها موفق شد دروازه پدیده را از روی نقطه پنالتی باز کند و یک گله شود ولی در هفته دوم رقابت‌ها پایش به گل باز نشد تا در مجموع 2 دیدار تنها یک گل به ثبت رسانده باشد.

این آمار در حالی به ثبت رسیده که وریا غفوری، سیامک نعمتی، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده، گابریل هرناندز و وحید خشتان تا کنون با 2 گل زده به طور مشترک در صدر جدول گلزنان ایستاده و از آقای گل لیگ برتر جلوتر هستند.

علیپور برای تکرار عنوان فصل گذشته خود کار سختی در پیش دارد و باید دید در ادامه به قدری خوب عمل می‌کند که بعد از چند فصل پیاپی بازهم این عنوان در اختیار یک بازیکن پرسپولیسی باشد یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: