کد خبر: ۷۷۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۳۰
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد طی روزهای شنبه و یکشنبه، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در مناطق زیر پیش‌بینی می‌شود:
سازمان هواشناسی کشور برای امروز و فردا در تهران و ۸ استان کشور، به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد طی روزهای شنبه و یکشنبه، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در مناطق زیر پیش‌بینی می‌شود:

شنبه 97/5/13: شمال آذربایجان های شرقی و غربی و ارتفاعات اردبیل در ساعات بعد از ظهر و شب.

یکشنبه 97/5/14: بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد در استانهای گیلان، مازندران‌، گلستان‌، غرب خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در استانهای سمنان و شمال شرق تهران.

با توجه به ماهیت بارشهای تابستانه در هوای گرم، رشد ابرهای جوششی و رگبارهای موقت در مدت زمان کوتاه می‌تواند منجر به سیل ناگهانی، بخصوص در مناطق کوهپایه‌ای و روستاهای کوهستانی شود.

از این رو توصیه می‌شود که در زمان مسافرت از اقامت و پارک خودرو در حاشیه رودخانه‌ها و مسیلها بطور جدی خودداری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: