کد خبر: ۷۷۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۹۲
بعد از جدی شدن اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها، زمزمه‌هایی مبنی بر عزل گرشاسبی از مدیریت پرسپولیس به گوش می‌رسد.
دلت را به این بازیکنان خوش نکن آقای گرشاسبی/ چند روز پیش وقتی پول همین بازیکنان کمی دیر شده بود، پست هماهنگ گذاشتند که: «دروغ ممنوع!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، گرشاسبی بازنشسته است و پیش از این با استفاده از «بند رزمندگی» به کار در پرسپولیس مشغول بود، اما حالا ظاهرا چاره‌ای جز خانه‌نشینی ندارد. در همین راستا برخی بازیکنان پرسپولیس به طور هماهنگ پست‌هایی با تصویر او و در حمایت از سرپرست موقت باشگاه منتشر کرده‌اند.

 

البته که ما هم دوست داریم گرشاسبی با توجه به عملکرد خوبی که داشته در پرسپولیس باقی بماند، اما به او توصیه می‌کنیم زیاد در باد حمایت این بازیکنان نخوابد. آنها قبلا برای طاهری هم از این پست‌ها زیاد گذاشتند، اما وقتی آقای مدیر رفت، دانه درشت‌ها در مصاحبه‌های‌شان از خجالت او درآمدند. اصلا چرا راه دور برویم؟ چند روز پیش وقتی پول همین بازیکنان کمی دیر شده بود، پست هماهنگ گذاشتند که: «دروغ ممنوع!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: