کد خبر: ۷۷۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۳۴۴
یک فعال تندرو اصولگرا منتسب به جبهه پایداری توییت توهین‌آمیزی را علیه حجت الاسلام ناطق‌نوری منتشر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمید رسایی در توییتر  خود و پست توهین‌آمیزی به حجت‌الاسلام ناطق‌نوری نوشت:

«کی فکرش را می‌کرد! ناطق‌نوری کسی که نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس ششم را به خاطر نگارش نامه رهبری و سرکشیدن جام زهر گفت‌وگو با آمریکا ملامت می‌کرد، حالا بعد از بعد از ۲۰ سال، تفاله‌ای که از دهان آنها درآمده را بجود و اعلام کند تا درخوست ترامپ برای مذاکره رد نشود.»

 

photo_۲۰۱۸-۰۸-۰۱_۱۸-۰۶-۳۸

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
آقای رسایی بی همه چیز ... ملت به خاطر ندانم کاری شماها به فقر مطلق رسیدند و دغدغه تامین مخارج وعده غذای بعدی را دارند. در این شرایط یک وطن پرست واقعی و یک سیاست مدار از جنس مردم برای حل این مشکل حاضر است خودش فدا شود ولی مشکل ملت حل شود و بچه ای به خاطر نداری حلق آویز نشود. بعضی ها هم مثل شما حاضرند کل ملت تلف شوند ولی از حرف های بی منطق شان دست نکشند. به والله ملت نه اون ادمهای دور اطراف شما مشکل دارند و برای این ملت آمریکا و شما فرقی ندارند فقط میخواند شکم زن و بچه شون رو سیر کنند. شما اگر عرضه دارید بفرمایید درست کنید که اگر داشتید چهل سال وقت داشتید.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: