کد خبر: ۷۷۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۵۹
مسئولان باشگاه استقلال در صدد جذب یک مهاجم دیگر هستند تا ترکیب تیم سرمربی تکمیل شود.
خرید بعدی استقلال روی میز مدیران باشگاهبه گزارش خبرداغ ، با توجه به جذب بازیکنان جدید از سوی مدیران استقلال برای تقویت در همین راستا شنیده می شود شفر باز هم خواهان جذب 2 بازیکن دیگر در پست مهاجم و هافبک .با این وجود شنیده می شود مسئولان آبی پوش در صدد جذب یک مهاجم دیگر هستند تا ترکیب تیم سرمربی تکمیل شود .

 

به همین منظور همام طارق وینگر 22 ساله تیم ملی عراق یکی از گرینه های نهایی است که مد نظر آبی ها قرار گرفته و این بازیکن برای انجام مذاکرات نهایی با باشگاه استقلال احتمالا امروز به تهران می‌آید. آبی‌ها برای تقویت تیم خود در رقابت‌های لیگ برتر به دنبال جذب این بازیکن هستند.

 

قائدی از امروز در تمرینات استقلال 

 

مهدی قائدی پس از بازگشت تیم امید به ایران پس از برگزاری بازی های دوستانه از امروز تمرینات خود را با استقلالی ها آغاز می کند و در صورت نیاز شفر در بازی مقابل ذوب آهن نیز به زمین مسابقه می رود .

 

غیبت نیومایر در بازی برابر ذوبی ها 

 

نیومایر خرید جدید تیم فوتبال استقلال نیز که روز گذشته قرارداد خود را با آبی ها امضا کرد در بازی فردا احتمالا بازی کند .

 

مرتضی تبریزی هم به دلیل حضور در تیم ذوب آهن از هفته سوم رقابت های لیگ برتر در تیم جدیدش استقلال بازی خواهد کرد.

 

فتحى براى مذاكرات نهايى با ترابزون به تركيه مى رود

 

طبق هماهنگى ها قرار است فتحى سرپرست استقلال فردا براى مذاكرات نهايى و صدور آى تى سى مجيد حسينى راهى تركيه شود.

 

حاجيلو روى نيمكت استقلال مقابل ذوب آهن

 

با توجه به حكم جديد سرپرستى حاجيلو در تيم فوتبال استقلال وى در بازى مقابل ذوب آهن به عنوان سرپرست جديد آبى ها روى نيمكت خواهد نشست.

 

حضور بازيكن عراقى مد نظر استقلال در ايفمارك

 

طارق همام گزينه مد نظر استقلالى ها پس از ورود به ايران بايد همچون نيوماير تست هاى پزشكى را در ايفمارك پشت سر بگذارد تا مديران استقلال و شفر روى جذب او پس از تاييد اقدام كنند.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: