کد خبر: ۷۷۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۷۹
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات اعلام کرد: پنج ویلا و احداث بنای غیرمجاز در بخش لواسان و رودبار قصران به مساحت 50هزار مترمربع امروز ( سه شنبه) تخریب و زمین های کشاورزی این بناها آزادسازی شد.
5 ویلای غیرمجاز در لواسان تخریب شد
به گزارش خبرداغ ، مسعود ایلکا گفت: این عملیات با اخذ دستور تبصره دو ماده قانون حفظ کاربری و آرای قطعی صادره ازسوی حوزه قضایی لواسان و رودبار قصران توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات اجرا شد.

به گفته وی در چهار ماهه اول امسال بیش از 57 مورد ساخت وساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی تخریب و زمین های کشاورزی آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه تقاضا برای ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه شمیرانات بسیار زیاد است از متقاضیان خواست قبل از هرگونه ساخت و ساز به منظور دریافت مجوز و اطلاعات لازم به ادارات ذیربط بویژه جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

ایلکا گفت: در بسیاری از مواقع اهالی از مقررات و قوانین اطلاعی ندارند و در زمین های کشاورزی اقدام به ساخت و ساز می کنند که تخلف است و با آنها برخورد خواهد شد.

شهرستان شمیرانات در شمال شهر تهران قراردارد و یکی از مناطق ییلاقی و بکر استان تهران محسوب می شود که ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها و نیز زمین های کشاورزی آن خبرساز بوده است.

شهرستان شمیرانات از شهر شمیران و دو بخش‌ لواسانات و رودبار قصران تشکیل شده است.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: