کد خبر: ۷۷۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۶
معاون وزیر کشور‌:
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور‌ تاکید کرد:‌ یکی از مسائل عمده مردم عدم رسیدگی و توجه شایسته به خواسته‌ها و مطالبات آنها است که بایستی بدرستی تأمین شود.
اولویت دشمنان تشدید نارضایتی و آشوب در کشور است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسین ذوالفقاری در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌‌‌‌‌های سراسر کشور که روز سه‌‌‌شنبه برگزار شد، گفت: با خودباوری و بهره‌‌‌‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود کشور مشکلات را حل و بر فشارهای خارجی و دشمنان فائق می‌‌‌آییم.

وی با بیان اینکه باید در کارها جدیت، اخلاص و صداقت داشته باشیم، اظهار داشت: در این صورت همکاری دیگران نیز بیش از پیش خواهد شد و می‌‌‌‌‌‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه مدتی است آمریکایی‌‌‌‌ها فشار و عملیات روانی علیه کشورمان را به طور ویژه‌‌‌‌ای تشدید کرده‌‌‌اند، اظهار داشت: پمپاژ اخبار منفی، جهت‌‌‌‌دار و در اکثر موارد غیر صحیح، به صورت مستمر و با برنامه‌‌‌‌ریزی یکی از این اقدامات است که سعی در تضعیف امید مردم جامعه دارد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه اولویت دشمنان تشدید نارضایتی و آشوب در کشور است، تصریح کرد: باید برای تمام اتفاقات پیشرو سناریوهای مختلف را پیش‌‌‌بینی و تدبیر کرد.

وی با بیان اینکه ایران در فضای بین‌‌‌‌المللی و منطقه‌‌ای از وضعیت خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در فضای بین‌‌‌المللی در موضع ضعف قرار نداریم اما با آسیب‌‌‌هایی در حوزه‌‌‌‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی مواجه هستیم.

معاون رحمانی فضلی با اشاره به اینکه اولویت اصلی کشور مسائل اقتصادی است، ابراز داشت: برای اعتمادسازی در جامعه و عبور از این وضعیت نیازمند برنامه‌‌‌‌های جدید و متناسب با شرایط کنونی هستیم و راه‌‌‌حل آن جراحی اقتصاد است.

وی با بیان اینکه در کشور نیاز به انضباط کلامی داریم، عنوان کرد: اظهارنظرهای غیرکارشناسی و خارج از مسئولیت‌ها خوراک رسانه‌‌‌‌های خارجی را تامین می‌‌‌کند، آنها دیگر نیازی به تحلیل اخبار ندارند و تنها به اظهارنظرهای داخل کشور استناد می‌‌‌کنند.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: در چندماه گذشته با همت جمعی و تلاش‌های استانداری‌‌‌ها و فرمانداری‌‌‌های سراسر کشور، دستگاه‌های عضو شوراهای تامین و شورای امنیت کشور، سازمان‌‌‌ها و وزارتخانه مرتبط، بسیاری از مسائل حل شده و از تبدیل شدن آنها به مسائل امنیتی جلوگیری شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه دشمنان کشور به دنبال جداکردن مردم از حاکمیتند، یادآور شد: باور دست‌‌‌‌‌اندرکاران کشور باید بر این باشد که ما می‌‌‌توانیم و امکان حل مشکلات وجود دارد و اگر مسئولی فاقد انگیزه و عزم جدی برای کار و خدمت است ناامیدی را به جامعه تزریق می‌‌‌کند باید از کار برکنار شود.

وی تبیین دقیق ابعاد امنیت کشور برای مردم و حتی مسئولان را یکی از کارهای مهم دانست و بیان کرد: اگر مردم، حساسیت‌‌‌های این موضوع را درک کنند پای کار می‌‌‌آیند و به مسئولان در راستای اهداف کشور کمک می‌‌کنند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور اضافه کرد: یکی از مسائل عمده مردم عدم رسیدگی و توجه شایسته به خواسته‌‌‌‌ها و مطالبات آنها است که باید به درستی تأمین شود، از جمله در ادارات و مراکز دولتی با روی گشاده‌‌‌‌تر به درخواست‌‌‌‌های مردم پاسخ راهگشا داده شود و آنها را گرفتار بوروکراسی شکننده نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: