کد خبر: ۷۷۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۹
به احتمال فراوان سرخپوشان پایتخت بدون ایجاد تغییری در ترکیب خود به هفته دوم پا می گذارند.
ترکیب پرسپولیس برای دیدار با فولاد/ یک تغییر احتمالی نسبت به هفته اولبه گزارش خبرداغ ،  سرخپوشان در هفته نخست با ترکیب بوژیدار رادوشویچ درون دروازه، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در قلب دفاع، حسین ماهینی به عنوان مدافع راست، محمد انصاری در پست مدافع چپ، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی در مرکز میدان، بشار رسن به عنوان وینگر راست، امید عالیشاه وینگر چپ و سیامک نعمتی و علی علیپور در پست مهاجم به میدان رفتند و موفق شدند با حساب یک بر صفر از سد پدیده در مشهد عبور کنند.

 

تمرینات این روز‌های پرسپولیس پشت در‌های بسته برگزار می‌شود و شنیدیم تغییر محسوسی در ترکیب سرخ‌ها ایجاد نمی‌شود. البته این احتمال وجود دارد که شجاع خلیل زاده به خاطر تحمل درد از ناحیه گردن، نیمکت نشین شود که در این صورت، شایان مصلح به ترکیب اضافه خواهد شد، اما فعلا شجاع در ترکیب اصلی است درست مثل رادوشویچ که انتخاب اول برانکو برای حضور در میدان به حساب می‌آید.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: