کد خبر: ۷۷۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۷
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم نهایی خود در مورد سوپرجام را صادر کرد و رای به برتری ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال بدون برگزاری بازی داد.
اعتراض پرسپولیسی ها به رای احتمالی در خصوص سوپرجامبه گزارش خبرداغ ، پرونده جنجالی سوپرجام که به قهرمانی سرخپوشان رسید، با اعتراض استقلال راهی کمیته استیناف شد و حالا این کمیته باید رای نهایی کمیته انضباطی را تائید یا رد کند. در همین رابطه، یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «ایمان داریم که کمیته استیناف، رای را نمی‌شکند و نظر نهایی کمیته انضباطی را تائید خواهد کرد، اما اگر اتفاق دیگری رخ بدهد، ما هم حق اعتراض به رای را خواهیم داشت.»


گفتنی است شنبه شب، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: «کمیته انضباطی رای به قهرمانی ما داده و خیلی بعید است که رای صادر شده در کمیته استیناف تغییر کند.»

 

به معنای دیگر سرخپوشان اصلا انتظار آن را ندارند که قهرمانی شان بدون انجام بازی در سوپرجام به خطر بیفتد!

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: