کد خبر: ۷۷۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۵
دونالد ترامپ، رييس جمهور آمريكا دقايقي پيش در کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیرایتالیا در پاسخ به سوال خبرنگار که«چه‌طور می‌توان تنش‌ها با ایران را کاهش داد»، پاسخ داد: «البته که حاضرم با آنها ملاقات کنم. هروقت که بخواهند.نمی‌دانم آنها آماده باشند. هیچ پیش‌شرطی نداریم.هروقت بخواهند. هم برای آنها خوب است،هم دنیا.»
ترامپ: آماده دیدار با روحانی هستم در هر مکان و زمانی بدون پیش شرط / این کار را از موضع قدرت یا ضعف انجام نمی‌دهم، فکر می‌کنم ملاقات کردن کار مناسبی است

المیادین گزارش داد که ترامپ برای مذاکره با روحانی بدون پیش شرط اعلام امادگی کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، دونالد ترامپ، رييس جمهور آمريكا دقايقي پيش در کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیرایتالیا در پاسخ به سوال خبرنگار که«چه‌طور می‌توان تنش‌ها با ایران را کاهش داد»، پاسخ داد: «البته که حاضرم با آنها ملاقات کنم. هروقت که بخواهند.نمی‌دانم آنها آماده باشند. هیچ پیش‌شرطی نداریم.هروقت بخواهند. هم برای آنها خوب است،هم دنیا.»

ترامپ اضافه کرد: «این کار را از موضع قدرت یا ضعف انجام نمی‌دهم، فکر می‌کنم ملاقات کردن کار مناسبی است.»

وی افزود: «ما همه کشورها را تشویق می کنیم ایران را برای توقف همه فعالیت های شرورانه اش تحت فشار قرار بدهند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: