کد خبر: ۷۷۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۲۵۰
رسانه های ترکیه از حل مشکل بین استقلال و ترابزون برای انتقال مجید حسینی به تیم ترک خبر دادند.
حسینی امروز در ترابزون؟به گزارش خبرداغ، مدیران باشگاه ترابوزن ترکیه از مدت ها قبل با مجید حسینی برای حضور در این تیم به توافق رسیدند اما اختلافات قراردادی مدافع ایرانی با استقلال این انتقال را به تاخیر انداخت.

 

 حسینی اعلام کرد طبق قراردادش با پرداخت 100 هزار دلار امکان جدایی دارد اما مدیران استقلال نیز معتقدند طبق همان قرارداد، باشگاه نیز باید با این جدایی موافقت کند.

 

در روزهای اخیر مذاکراتی بین مدیران دو باشگاه انجام شد و ظاهرا طرفین برای این انتقال به توافق رسیده اند چراکه رسانه های ترکیه به نقل از رئیس باشگاه ترابزون اعلام کرده اند که کار انتقال، نهایی شده  است.

 

احمد آقااوغلو اعلام کرده که با استقلال به توافق رسیده اند و امروز احتمالا حسینی رسما به تیم ترابزون ملحق خواهد شد تا بعد از امیری، دومین ایرانی این تیم حاضر در سوپرلیگ ترکیه باشد.

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: