کد خبر: ۷۷۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۳۴۳
سینا مقیمی نماینده کشورمان با قهرمانی در رقابت های بین المللی تنیس جوانان تاریخ ساز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مرحله نهایی رقابت های بین المللی تنیس جوانان به میزبانی ارمنستان برگزار شد و سینا مقیمی نماینده کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تنیسوری از روسیه رفت.  در این پایان این دیدار مقیمی با نتیجه ( 2-6 و 6-7) از سد آرتو سوگویان به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تنیسور ایرانی در رقابت های خارج از ایران صاحب عنوان قهرمانی شود. 

 

به این ترتیب نماینده کشورمان با قهرمانی در این دوره از رقابت ها و کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد، تنیسور میزبان نایب قهرمان شد. تنیسورهای روسیه و از سوئد هم مشترکا سوم شدند.  در این مسابقات 32 تنیسور از کشورهای ایران، روسیه، انگلیس، ارمنستان، سوئد، نروژ، یونان، بلغارستان، لبنان، فرانسه، پرتغال، سوئیس، قزاقستان، هلند، اتریش، ترکیه، اسلواکی و بلاروس حضور داشتند. این رقابت ها به مدت یک هفته به میزبانی ارمنستان برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: