کد خبر: ۷۷۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۳۸۲
پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به میدان می‌رود و سرمربی پرسپولیس قصد ندارد به ترکیب تیمش برای بازی برابر فولاد دست بزند.
عجیب اما واقعی؛ ستاره پرسپولیس مقابل فولاد هم نیمکت‌نشین خواهد بودبه گزارش خبرداغ، پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به میدان می‌رود و سرمربی پرسپولیس قصد ندارد به ترکیب تیمش برای بازی برابر فولاد دست بزند.

 

  تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته نخست دوره هجدهم لیگ برتر توانست در مشهد بایک گل پدیده را شکست دهد در هفته دوم میزبان فولاد خوزستان است. برانکو برای بازی اول از ترکیب رادوشوویچ، جلال حسینی، خلیل‌زاده، ماهینی، انصاری، کامیابی‌نیا، نورالهی، رسن، عالیشاه، نعمتی و علیپور استفاده کرد.

 

در حالی که گفته شده احتمالا بیرانوند به قفس توری قرمزها بازخواهد گشت اما  بر اساس برخی شنیده‌ها ظاهرا برانکو قصد ندارد به ترکیب تیمش دست بزند و همین ارنج را برای بازی با فولاد در نظر گرفته است. این دیدار روز جمعه 12 مردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: