کد خبر: ۷۷۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۲
یک عضو کمیسیون اجتماعی گفت: دونفر از حقوقدانان، بیگی و صادقی که قوه قضائیه آنها را معرفی کرده بود به توضیحات درباره رزومه خود پرداختند.
دوفوریت تفکیک وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی بررسی نشد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، روح الله بابایی صالح درباره جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: دستور جلسه امروز مربوط به بررسی لایحه دوفوریتی تفکیک وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی بود که مورد بررسی قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی امروز با کمیته امداد امام خمینی( ره ) جلسه داشت که مسئولان کمیته امداد درباره عملکرد خود توضیحاتی را ارائه دادند و حضور نمایندگان مجلس در کمیته امداد را برای تشکیل جلسه‌ای مشترک خواستار شدند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: دونفر از حقوقدانان، بیگی و صادقی که قوه قضائیه آن‌ها را معرفی کرده بود به توضیحات درباره رزومه خود پرداختند. همچنین مسائل مربوط به افزایش قیمت ساختمان توسط نماینده‌ای از وزارتخانه مربوطه در جلسه کمیسیون مطرح شد که علل این افزایش قیمت مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: