کد خبر: ۷۷۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۳
نماینده مجلس با بیان اینکه هدف مجلس این است که به این اطفال و نوجوانان توجه شود گفت: لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان کاملا تغییر پیدا کرده است و لایحه اصلی نیست.
دلخوش اباتری: لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان کاملا تغییر پیدا کرده است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان کاظم دلخوش اباتری با اشاره به اصل ۷۵ قانون اساسی در بیان اخطاری گفت: این لایحه کاملا تغییر پیدا کرده است و لایحه اصلی نیست. تمام ماده به ماده آن بار مالی دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هدف مجلس این است که به این اطفال و نوجوانان توجه شود، گفت: در سازمان بهزیستی و دستگاه‌های اجرایی کشور سازوکاری در حال ایجاد است که به حقوق آنها رسیدگی شود که بار مالی دارد اما باید در بودجه سالانه پیش‌بینی این هزینه می‌شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: