کد خبر: ۷۷۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۲۳۶
نماینده مردم ارومیه گفت: در جامعه ایران اسلامی ۸۰ میلیون ایرانی وجود دارد که ۱۰ میلیون از آنها بی‌سواد هستند که از این تعداد هم ۴ تا ۵ میلیون نفر ترک تحصیل کردند باید با عاملین با اشد مجازات برخورد شود.
قاضی‌پور: باید با عاملان ترک تحصیل افراد، با اشد مجازات برخورد شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، صبح امروز در صحن علنی مجلس در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان نادر قاضی‌پور در اخطاری گفت: در این لایحه چند موضوع مختلف از جمله تهدید ذکر شده است که در اسلام، تهدید جرمی مهم و خطرناک است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از ماده هشت این لایحه گفت: باید قانون را شفاف بنویسیم تا قاضی و بازپرس و دادیار و قضات تجدیدنظر بتوانند با این قانون قویا حکم بدهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجرمیت با حکم قضایی معنا می‌یابد، گفت: در ماده هشت اشد مجازات برای هر کدام باید به تفکیک نوشته شود که قضات بتوانند از حق کودکان و نوجوانان دفاع کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: در جامعه ایران اسلامی ۸۰ میلیون ایرانی وجود دارد که ۱۰ میلیون از آنها بی‌سواد هستند که از این تعداد هم ۴ تا ۵ میلیون نفر ترک تحصیل کردند باید با عاملین با اشد مجازات برخورد شود.

قاضی‌پور گفت: ۹۰ درصد معتادان کشور از بی‌سوادان هستند و ما باید سوادآموزی را اجباری کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: