کد خبر: ۷۷۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۶۲
سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر نسبت به فحاشی هواداران استقلال تهران در صفحات مجازی واکنش نشان داد.
شکایت مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر از هواداران استقلالبه گزارش خبرداغ ، پس از اتفاقاتی که برای تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار سوپرجام فوتبال ایران و بازی مقابل پرسپولیس رخ داد که در نتیجه سبب شد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ ۳ بر صفر برنده و قهرمان سوپرجام شوند، هواداران استقلال تهران شب گذشته (جمعه) در ورزشگاه آزادی به شدت ضد سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان فحاشی کردند.

 

بر همین اساس، شنیده می‌شود سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در صدد شکایت از برخی هوادار نما‌های تیم استقلال است که با تماس و پیامک به او فحاشی کردند و قرار است این موضوع را از طریق پلیس فتا پیگیری کند.

 

برای پیگیری این موضوع با فتاحی تماس گرفتیم و درصدد بودیم تا با او گفتگو کنیم، اما این مقام مسئول در پاسخ به پرسش‌های ما اعلام کرد: نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم و تمایلی به پاسخ دادن ندارم.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
فتاحی قرمزه
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
فتاحی قرمزه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
کس مادر سعید فتاحی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
کس زن سعید کس کش. کس خواهرت میذارم سعید فتاحی. کیر علی پروین تو کس مادر و همسر خوشگلت که برای همه ساک میزنه، هفته دیگه همه شعار علیه زنت میدهیم. زنت بیار تا بکنیم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: