کد خبر: ۷۷۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خسوف زیبای ماه را در تهران دیدم و از این بابت خوشحالم؛ مطمئنم موفقیت‌های استقلال باز هم دیده می‌شود.
خوشحالم «خسوف» تهران را دیدم/ به فردای بهتر استقلال ایمان دارمبه گزارش خبرداغ ، وینفرد شفر، در خصوص وضعیت استقلال در آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: باید به بازیکنانمان ایمان داشته باشیم، چیزی که من نسبت به آن مطمئن هستم و اعتقاد دارم؛ وقتی به بازی کردن جوانان اطمینان داشته باشیم، می‌توانیم زیبایی‌های فوتبال را هم ببینیم.

 

وی سپس به ماه که با پدیده خسوف‌ پوشیده شده بود، اشاره کرد و گفت: خوشحالم این زیبایی بی‌نظیر را در تهران می‌بینم؛ دوستانم در آلمان منتظرند تا آنجا هم خسوف‌ را ببینند؛ زیبایی‌های ماه را در آسمان تهران دیدم و مطمئنم این زیبایی‌ها را درباره روند آماده‌سازی استقلال در ادامه بازی‌های لیگ برتر خواهیم دید.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: شرایط استقلال بسیار خوب خواهد شد وقتی ببینیم که هواداران همیشه پشت تیم هستند و از آن حمایت می‌کنند؛ امیدوارم فرصت لازم برای بروز توانایی جوانان تیمم ایجاد شود؛ من به استقلال و توانایی‌هایش ایمان دارم.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: