کد خبر: ۷۷۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۵۶۲
استقلال به طور جدی دنبال جذب سرور جپاروف بوده و این روز‌ها آخرین تلاش خودش برای تحقق این امر را صورت می‌دهد.
جپاروف را در تبریز هوایی کرده‌اندبه گزارش خبرداغ ، استقلالی‌ها همچنان دنبال آن هستند تا هافبک ازبکستانی را برای یک فصل دیگر نیز در اختیار داشته باشند، اما جپاروف تا شب گذشته زیر بار نرفته و درباره رقم مورد نظر با آن‌ها توافق نکرده بود.

 

در همین خصوص بعضی از مدیران باشگاه استقلال به مسئله جالبی اشاره کرده و مدعی‌اند یکی از دلایل عدم توافق جپاروف با آن‌ها این است که در همین ایران او را هوایی کرده‌اند! استقلالی‌ها مدعی‌اند یک تیم تبریزی طی ۲ هفته اخیر پیشنهاد اغوا کننده‌ای به سرور داده و همین مسئله باعث شده این بازیکن برای تمدید قراردادش با استقلال به شدت دچار تردید شده و بهانه بیاورد.

 

ظاهراً در این پیشنهاد به او تأکید شده که علاوه بر دریافت پول بیشتر در قیاس با استقلال، قسط اولی که به او پرداخت می‌شود هم بیشتر بوده و در عین حال روند پرداختی‌ها هم منظم‌تر از باشگاه استقلال خواهد بود. قضیه جپاروف و استقلال قاعدتاً باید حداکثر تا روز شنبه هفته آینده به طور کامل حل و فصل شده و تکلیف یکسره شود. جالب اینکه استقلال فردا (جمعه) در لیگ بازی دارد!

منبع: خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: