کد خبر: ۷۷۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۳۸۵
در بازدید از جنگل فندقلو مطرح شد
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که به استان اردبیل سفر کرده است، با حضور در جنگل فندقلو از بخش‌های مختلف این جنگل و نیز تأسیسات گردشگری احداث‌شده بازدید کرد.
تأکید مونسان بر شناسایی و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری در اردبیل
به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز پنچشنبه 4 مرداد در سفر به استان اردبیل به همراه اکبر بهنام جو استاندار اردبیل، تعدادی از نمایندگان شهرهای مختلف این استان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، با حضور در جنگل فندقلو، از بخش های مختلف این منطقه تفریحی و گردشگری بازدید کرد.

مونسان در بازدید از این جنگل با اشاره به آب‌و‌هوای مطلوب و پوشش جنگلی مناسب و جوی‌ها و چشمه‌های آب در این منطقه خواستار توجه هرچه بیشتر به صنعت گردشگری در اردبیل و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری در این استان شد.

مونسان در این بازدید، به طبیعت بکر استان اردبیل اشاره کرد و افزود: «سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمادگی این را دارد تا گردشگری طبیعی در استان اردبیل توسعه و رونق یابد.»

او خطاب به نمایندگان مجلس که در این بازدید حضور داشتند، خواستار تقویت همکاری های دولت و مجلس برای رونق گردشگری شد.

جنگل فندقلو در استان اردبیل و در 10 کیلومتری شهرستان نمین واقع شده و به خاطر جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد جنگلی، مرتعی با جذابیت‌های طبیعی و متنوع، قابلیتی بسیار ممتاز برای توسعه در صنعت اکوتوریسم دارد.

این جنگل 400 هکتار وسعت دارد و در بخشی از این جنگل، امکانات رفاهی، خدماتی و گردشگری و پذیرایی احداث شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه بازدید از بخش های مختلف این تفرجگاه طبیعی و زیبا، با تعدادی از گردشگران و مسافرانی که از شهرهای مختلف به اردبیل سفر کرده اند، دیدار و با آن‌‌‌ها درباره نحوه عرضه خدمات به گردشگران و امکانات و زیرساخت های گردشگری در استان اردبیل گفت و گو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: