کد خبر: ۷۷۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۳۳۴
سرپرست مجتمع قضائی دادگاه های کیفری دو شهرستان کرمان از صدور حکم قضایی برای متهمان پرونده ثبت احوال جنوب استان کرمان خبر داد.
متهمان پرونده ثبت احوال استان کرمان به مجازات حبس ، شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی میرزابیگی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:متهمان در پرونده ثبت احوال جنوب استان به صورت باندی در سه شهرستان جنوبی استان و در قبال دریافت رشوه مبادرت به جعل اسناد سجلی و صدور شناسنامه و کارت ملی به نام اتباع بیگانه و تحویل به آن ها می نمودند.

معاون قضائی دادگستری شهر کرمان عنوان کرد:پس از اعلام اداره کل اطلاعات استان کرمان در سال ۱۳۹۴بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضائی قرار گرفت

این مقام قضائی با اعلام اینکه بخشی از متهمین پرونده اتباع خارجی(افاغنه)هستند،بیان کرد:پس از رسیدگی به عمل آمده از سوی محاکم دادگاه کیفری دو شهرکرمان،متهمان پرونده به مجازات حبس ، شلاق ، انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی محکوم گردیدند .

معاون قضائی دادگستری شهرستان کرمان یادآور شد:باتوجه به اینکه احکام صادره غیر قطعی بوده لذا از ذکر جزئیات بیشتر خودداری می گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: