کد خبر: ۷۷۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۶
فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس درباره مصوبات پارلمان پیرامون لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان گفت: الحمدلله توانستيم ٧ ماده خوب تصويب كنيم و مصاديق سوءرفتار با کودکان و نوجوانان وحمایت قانونی از کودکان و نوجوانان را مشخص کرديم.
فاطمه ذوالقدر: تصویب ٧ ماده در حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان / مصادیق سوءرفتار مشخص شد / تشکیل دفتر حمایت از اطفال در قوه قضاییه / جریمه نقدی برای والدینی که جلوی تحصیل فرزندشان را می گیرند

به گزارش خبرداغ ، فاطمه ذوالقدر نماینده تهران در مجلس درباره مصوبات پارلمان پیرامون لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان گفت: الحمدلله توانستيم ٧ ماده خوب تصويب كنيم و مصاديق سوءرفتار با کودکان و نوجوانان وحمایت قانونی از کودکان و نوجوانان را مشخص کرديم.

ذوالقدر در گفت و گو با انتخاب افزود: تصویب کرديم که دفتر حمایت از اطفال و نوجوانان در قوه قضائیه تشکیل شود و در همین راستا برای تشکیل دفتر حمایت از اطفال و نوجوانان در شهرستان‌ها مجوز داديم.

او ادامه داد: همچنين تکلیف برای دستگاه‌ها از جمله سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، سازمان زندانها، وزارت‌خانه های کشور، کار، بهداشت، آموزش و پرورش و سازمان صداوسیما در حوزه حمایت از کودکان و نوجوانان تعیین كرديم و بر اساس مصوبه مجلس برای والدینی که جلوی تحصیل فرزندانشان را می گیرند جریمه نقدی در نظر گرفتيم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: