کد خبر: ۷۷۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۴
یک عضو کمیته رسیدگی به وضعیت دانشجویان بازداشتی گفت: به منظور حل مشکل دانشجویان بازداشتی در دی ماه 96 و احکام سنگین صادره برای آن‌ها پیگیری‌های لازم انجام شده است. وزیر علوم به آقای روحانی به عنوان ریاست شورای انقلاب فرهنگی و رییس دولت به منظور حل مشکل دانشجویان بازداشت شده در دی‌ماه نامه نوشته است.
فاطمه سعیدی: وزیر علوم برای حل مشکل دانشجویان به رئیس‌جمهور و قوه قضاییه نامه نوشت/ هنوز جواب قطعی درباره حل پرونده دانشجویان بازداشتی نگرفته‌ایم/ امیدوارم که خبرهای خوشی به ما بدهندبه گزارش خبرداغ به نقل از اعتماد آنلاین: فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیته رسیدگی به وضعیت دانشجویان بازداشتی درباره آخرین وضعیت پرونده دانشجویان بازداشت شده در دی ماه که احکام سنگینی برای آنها تشکیل شده، گفت: با توجه به اینکه اتهام دانشجویان بیشتر در فضای دانشگاه صورت گرفته، بنابراین دانشگاه باید وضعیت پرونده آن‌ها را پیگیری کند.

او ادامه داد: جلسات متعددی را با مسئولان وزارت علوم داشتیم و آخرین جلسه ما در وزارتخانه و با حضور سه معاون وزیر برگزار شد.

این نماینده تهران تاکید کرد: به منظور حل مشکل دانشجویان بازداشتی در دی ماه 96 و احکام سنگین صادره برای آنها پیگیری های لازم انجام شده است. وزیر علوم به آقای روحانی به عنوان ریاست شورای انقلاب فرهنگی و رییس دولت به منظور حل مشکل دانشجویان بازداشت شده در دی ماه نامه نوشتند.

همچنین آقای غلامی به قوه قضاییه، دادستان کل و دادستان تهران نیز نامه دادند و مکاتباتی انجام شد و حتی جلساتی نیز برگزار شد.

سعیدی گفت: امیدوارم که خبرهای خوشی به ما بدهند. ما هنوز پیگیر و منتظر جواب دستگاه‌ها هستیم. هنوز به ما جواب قطعی درباره حل مشکل تشکیل پرونده قضایی و صدور احکام سنگین برای دانشجویان داده نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: