کد خبر: ۷۷۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۸
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به ادامه عملیات اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم گفت: 95 درصد از نیزارهای دچار آتش‌سوزی در هور به طور کامل خاموش شده‌اند.عملیات اطفای حریق با استفاده از بالگردهای آبپاش و هواپیمای بزرگ آبپاش از شش روز پیش تاکنون در حال انجام بوده و امروز این آتش‌سوزی مهار شد.
مهار آتش در نیزارهای هورالعظیم / احتمال آتش‌سوزی مجدد با افزایش دما

به گزارش خبرداغ ، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به ادامه عملیات اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم گفت: 95 درصد از نیزارهای دچار آتش‌سوزی در هور به طور کامل خاموش شده‌اند.

کیامرث حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات اطفای حریق با استفاده از بالگردهای آبپاش و هواپیمای بزرگ آبپاش از شش روز پیش تاکنون در حال انجام بوده و امروز این آتش‌سوزی مهار شد.

وی افزود: 95 درصد از نیزارهای دچار آتش‌سوزی در هور به طور کامل خاموش شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: با این وجود با توجه به افزایش دما، احتمال آتش‌سوزی مجدد نیزارها در بخش عراقی تالاب وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: