کد خبر: ۷۷۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۳
با استقبال مسئولان استانی:
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز چهارشنبه 3 مرداد 97 وارد استان اردبیل شد.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری وارد استان اردبیل شد
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در بدو ورود به فرودگاه اردبیل مورد استقبال اکبر بهنام جو استاندار اردبیل، بهروز ندایی معاون امور عمرانی استاندار، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان و جمعی از مسئولان محلی اردبیل قرار گرفت.

معاون رئیس جمهوری در سفر دو روزه خود به استان اردبیل که چهارشنبه و پنجشنبه 3 و 4و مرداد جاری انجام می شود، چند طرح را در این استان افتتاح می‌کند و از تعدادی از پروژه‌های فعال در استان اردبیل بازدید خواهد کرد.

عملیات احداث نمایشگاه و بازارچه دائمی صنایع دستی در اردبیل و افتتاح هتل رویال پارک سرعین مهمترین پروژه هایی هستند که با حضور معاون رئیس جمهوری در این استان افتتاح خواهد شد.

مونسان همچنین در سفر به استان اردبیل در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان این استان حضور می یابد و ضمن شرکت در مراسم  روز  اردبیل و دیدار با امام جمعه این شهر در کارگروه گردشگری استان اردبیل نیز شرکت می کند.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از منطقه نمونه گردشگری شورابیل، حضور در برنامه زنده گئجه‌لر، بازدید از شب‌های روشن سرعین، بازدید از جمعه مسجد، بازدید از بقعه شیخ کلخوران، حضور در منطقه نمونه گردشگری فندقلو و بازدید از جنگل فندقلو و تله کابین از دیگر برنامه‌های سفر دوروزه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان اردبیل است.

تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مونسان را در این سفر همراهی می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: