کد خبر: ۷۷۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
نماینده مردم سراب وزیر جهاد کشاورزی را مورد خطاب خود قرارداد و گفت: به داغ دل سیب‌زمینی‌کاران استان آذربایجان شرقی و سراب برسید.
به داغ دل سیب‌زمینی‌کاران استان آذربایجان شرقی برسید/  ارزش پول ملی کشور کاهش پیدا کرده است و باعث شده قدرت خرید مردم برای مواد غذایی کم شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی یوسف داوودی با اشاره به عملکرد ضعیف تیم اقتصادی دولت گفت: ناتوانی دولت در کنترل تورم، قیمت ارز و طلا و همچنین کالای اساسی مردم بیداد می‌کند.

وی تاکید کرد: ارزش پول ملی کشور کاهش پیدا کرده است که باعث شده قدرت خرید مردم برای مواد غذایی ضروری مثل شیر، میوه و گوشت کم شود، باید به این پاسخ داد.

نماینده مردم سراب سپس وزیر جهاد کشاورزی را مورد خطاب خود قرارداد و گفت: به داغ دل سیب‌زمینی‌کاران استان آذربایجان شرقی و سراب برسید. آنها تمام سرمایه و زندگی خودشان را برای آن قرار داده‌اند چرا دولت برای خرید محصولات کشاورزی اقدام نمی‌کند این سهل‌انگاری ظلم بزرگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: