کد خبر: ۷۷۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۴۹۳
الهیار صیاد منش بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران که به تازگى قراردادى با استقلال امضا کرده در حال حاضر براى ثبت قرارداد خود با آبی پوشان پایتخت مشکلى ندارد.
مبلغی که ” استقلالی ها ” می توانند با پرداخت آن ستاره نقل و انتقالات را جذب کنند فاش شد !به گزارش خبرداغ،  الهیار صیاد منش بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران که به تازگى قراردادى با استقلال امضا کرده در حال حاضر براى ثبت قرارداد خود با آبی پوشان پایتخت مشکلى ندارد.

الهیار صیاد منش که به تازگى قراردادى با استقلال امضا کرده در حال حاضر براى ثبت قرارداد خود با آبی پوشان پایتخت مشکلى ندارد.

این بازیکن پس از خروج از تیم سایپا و فسخ قرارداد راهى تیم پدیده ساری شده و مدیران استقلال با پرداخت ٧٠ میلیون تومان به این تیم مى توانند قرارداد صیاد منش را در هیئت فوتبال ثبت کنند.
اقدامات لازم براى پرداخت این مبلغ هم اکنون در دستور کار مدیران استقلال است.

پارس فوتبال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: