کد خبر: ۷۷۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۲
دفتر رئیس‌جمهور؛
یک مقام مسئول در دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور به زودی گفت و گوی مستقیمی با مردم خواهد داشت، گفت: اعلام سه شنبه شب توسط برخی رسانه ها به عنوان زمان گفت وگو، مورد تایید نیست.
روحانی امشب گفت‌وگوی تلویزیونی نخواهد داشت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی به زودی گفت و گویی مستقیم با مردم در خصوص مهمترین مسائل کشور مانند اقتصاد و روابط خارجی خواهد داشت.

یک مقام مسئول در دفتر رئیس جمهور با اعلام این خبر، اظهار داشت: تا این لحظه، زمان این گفتگو که از طریق صدا و سیما انجام می شود قطعی نشده و اعلام سه شنبه شب (امشب) توسط برخی منابع و رسانه ها به عنوان زمان گفتگو، مورد تایید نیست.

این مقام آگاه گفت: بنابراین اعلام خبر تعویق گفتگوی روحانی با مردم نیز صحت ندارد و زمان قطعی این برنامه متعاقبا از سوی دفتر رییس جمهور اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
99 درصد دولت عامل اصلی مشکل درسراسرکشوراست
مشکل اقتصادی مردم، کشورو... با شعاردولت روحانی درمانی حل نمیشود.
دلالهای میوه خربزه را از کشاورز بیچاره کیلویی 700 تومان میخرند به ما مصرفکننده کیلویی 2 هزار و 500 تومان میفروشند. متاسفانه دولت روحانی هم تماشاچی است.
مسئولان هیچ گونه برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی ندارند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: