کد خبر: ۷۷۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۴۴۲
شب گذشته مراسم بهترین های فوتبال ایران در حالی برگزار شد که مجری متفاوتی اجرای این برنامه را برعهده داشت.
بیرانوند به من گفت کپسولت می کنم/ اسامی برترین ها را چند ثانیه زودتر از بقیه فهمیدمبه گزارش خبرداغ ، مراسم بهترین های فوتبال ایران شب گذشته در برج میلاد تهران برگزار و بهترین های فوتبال ایران در رشته ها و بخش های مختلف مشخص شده و جوایزشان را گرفتند. این مراسم با وجود بی نظمی های همیشگی نسبت به دوره های قبل انضباط بیشتری داشت. یکی از نکات جالب مراسم بهترین های فوتبال ایران حضور یک مجری جدید بود. عبدالله روا که برنامه ویدئو چک با اجرای او از شبکه ورزش پخش می شود شب گذشته مجری اصلی برنامه بود. او درباره این مراسم گفت:«به نظرمن و برخی از دوستان مراسم دیشب نسبت به سال گذشته با نظم تر بود هرچند به نظرم می توانست بهتر از این هم برگزار شود اما همینکه روند رو به پیشرفت است جای امیدواری دارد.»


مجری مراسم بهترین ها همچنین گفت:« دیدم سایت ورزش3 خبری زده بود که برنامه قرار بوده است ساعت 20:30 پخش شود در حالی که اینگونه نبود و ما از ابتدا قرار بود ساعت 21:45 آغاز کنیم  و در نهایت با 35 دقیقه کارمان تاخیر داشت. این تاخیرها به دلیل ناهماهنگی ایجاد می شود اجتناب ناپذیر است و بخشی از آن به خاطر مسایل فرهنگی خودمان است که اصولا کارهایمان را دقیقه نود انجام می دهیم.


او درباره اجرای مراسم هم گفت:« مراسم شب گذشته مراسم کوچکی نبود. علاوه بر اینکه حضار در سالن همه از افراد شناخته شده بودند ما همچنین وظیفه داشتیم با مردم و مخاطبان تلویزیونی هم ارتباط داشته باشیم و این موضوع سختی را دوچندان می کرد.»


مجری مراسم بهترین ها در این رابطه که چرا تعداد جوایز اینقدر زیاد و مراسم طولانی است گفت:« می دانم که همه رسانه ها و شاید خیلی از مردم در انتظار این هستند که وینفرد شفر یا برانکو ایوانکوویچ ، مسلمان یا جپاروف را ببیند اما فدراسیون از این موضوع استفاده کرده تا دیگر بخش های فوتبال مثل فوتبال وفوتسال بانوان، فوتسال ، فوتبال ساحلی و ...هم در کنار ستاره های لیگ برتری دیده شوند. برای من به عنوان مجری هم حجم برنامه زیاد بود چرا که ما در برنامه هایی که اجرا می کنیم حداکثر بیست آیتم داریم اما اینجا بالای شصت آیتم اجرا شد.»


عبدالله روا درباره اینکه آیا از برندگان جوایز باخبر بوده است هم گفت:« نه به هیچوجه نمی دانستم و تنها چند ثانیه قبل از اعلام متوجه می شدم. خیلی از انتخاب ها برای خود من هم عجیب بود.»


مجری شب گذشته مراسم همچنین گفت:« سال گذشته این مراسم را محمدحسین میثاقی اجرا کرد که به نظرم اجرایش عالی است و جای او در این مراسم و برنامه های فوتبالی شبکه سه خالی است. مجتبی پوربخش هم دیشب با من اجرای مراسم را به عهده داشت یک فرد فوتبالی است و می توانم بگویم من بیشتر کار گردانندگی مراسم را به عهده داشتم چرا که از بقیه کمتر فوتبالی بودم.»


او در بخشی از مراسم به حالتی طنز به برندگان گفت که هرچه زودتر جوایز را بگیرند چون قیمت دلار رو به افزایش در این رابطه که آیا این جملات برایش مشکل ساز شده یا نه هم گفت:« تلویزیون آنقدرها که از آن تبلیغات منفی می شود و یک غول ساختند که همه چیز را جرح و تعدیل می کند نیست. لااقل با من که خیلی نامهربان نبوده و حتی در برنامه ویدئو چک نیز با کمترین میزان سانسور مواجه بوده ام.»


روا با اشاره به اینکه در مراسمی مثل بهترین های فوتبال ایران اهالی فوتبال به مراتب خوش تیپ تر و رسمی تر از مراسمی چون جشنواره فیلم فجر هستند افزود:« یک نکته ای که بچه های فدراسیون دارند این است که حتی برای مجریان این برنامه هم لباس تهیه کردند. آن ها تولید کننده های معتبری را معرفی کردند و ورزشکاران و مجری ها و برگزارکنندگان از این برندها لباس هایشان را خریدند. جا دارد از آقای بهمنی و دوستانشان تشکر کنم. ضمن اینکه نظر شخصی من این است که فوتبالیست ها در کل و به جز موارد استثنایی خوش تیپ تر از سینمایی ها هستند. البته هنری ها کمی متفاوت لباس می پوشند اما فوتبالی ها هیکل های خوب دارند و خوش تیپ تر هم می گردند.»


مجری برنامه ویدئو چک درباره خبر دریافت وام دو مجری معروف صدا و سیما و اینکه آیا او هم وامی گرفته یا نه؟ گفت:« اگر نوبتی هم باشد فعلا به من نمی رسد. اما احساس من این است که اگر بدترین حالت را در نظر بگیرید و احسان علیخانی و آقای مدیری که با صحبت های ناروا مواجه شدند واقعا این وام را گرفته باشند بازهم در مقایسه با خدمات و زحماتی که کشیدند و نسبت به کسانی که ده برابر این پول ها را از ملت برده اند و هیچ نتیجه ای نداشتند، کاری نکرده اند. همانطور که آقای رشیدپور گفت شاید مسایل مهمی است که سعی دارند یک عده از کسانی که محبوب هستند و آبرو دارند را جلو بیاندازند تا برخی مسایل دیده نشود در حالی که این پول ها در برابر مبالغی که دزدی و اختلاس می شود هیچی نیست.»

 

عبدالله روا مجری ویدئو چک در ادامه با اشاره به اتفاقات جالبی که در این مراسم برایش افتاد گفت:« یکی از اتفاقات جالب این بود که بیرانوند ولی آمد روی صحنه یواش کنار گوشم گفت: به من می گی کپسول، کپسولی نشونت بدم...کپسولت می کنم. راستش من بعد از آنکه وحید قلیچ در اینستاگرام یک کپسول آتش نشانی گذاشته و گفته بود بهتر از بیرانوند است آن را در ویدئوچک نشان دادم و بیرانوند منظورش آن بود. من البته علیرضا را که دل خیلی پاکی دارد بوسیدم و او هم گفت: راحت باش، با من هرجوری دوست داری شوخی کن.»


او افزود:« یک صحنه دیگری هم بود که شفر روی صحنه آمد و فکر کنم به زبان آلمانی صحبت کرد و ناگهان به خودش آمد دید هیچکدام از مردم حاضر حرف هایش را نفهمیده اند. خودش هم برای لحظاتی شوکه شد و بعد مترجمش را آورد روی صحنه تا برایش ترجمه کند.»

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: