کد خبر: ۷۷۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۴۴۰
با رای کمیته انضباطی، تیم پرسپولیس به عنوان برنده و قهرمان سوپرجام فوتبال ایران معرفی شد.
نظر شما درباره اعلام قهرمانی پرسپولیس در پرونده سوپرجام چیست؟به گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در لیگ هفدهم قهرمانی این مسابقات را به دست آورد و تیم فوتبال استقلال نیز که با وینفرد شفر متحول شده بود توانست فاتح جام حذفی گردد.

 

با این حساب همه هواداران فوتبال منتظر سوپرجام و یک دربی داغ با طعم قهرمانی بودند اما شرایط به نحوی دیگر پیش رفت.

 

با پایان یافتن رقابت های جام جهانی، آبی ها به شدت نگران این بازی بودند چرا که باشگاه استقلال نه تنها عملکرد رضایت بخشی در پنجره تابستانی نقل و انتقالات نداشت، بلکه تکلیف تمدید قرارداد بسیاری از ستاره های این تیم هم نامشخص بود. در کنار این تعداد مصدومان تیم شفر هم کم نبود!

 

این مسائل مسئولان استقلال را بر آن داشت تا به فکر خریدن زمان باشند تا بتوانند در شرایط مناسب تری مقابل حریف سنتی خود قرار بگیرند و لذا در این خصوص نشست هایی با مسئولان سازمان لیگ برگزار کردند که منجر به اعلام ناگهانی خبر قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام شد. با اعتراض آبی ها به این خبر، پرونده راهی کمیته انضباطی شد و در نهایت رای پیروزی سه بر صفر پرسپولیسی ها مورد تایید قرار گرفت.

 

شما در این خصوص چه نظری دارید؟

فکر می کنید چه فرد یا افرادی باعث رقم خوردن این حکم جنجالی شدند؟

از شما می خواهیم به عنوان یک هوادار فوتبال نظرتان را در خصوص این اتفاق عجیب و تاریخی را با دیگران به اشتراک بگذارید..

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: