کد خبر: ۷۷۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۳۱۰
وحید امیری از پرسپولیس مرد سال فوتبال ایران شد. تاکنون 6 دوره مراسم برترین‌ها توسط سازمان لیگ برگزار شده که سه بار بازیکنان پرسپولیس مرد سال شدند.
وحید امیری سومین پرسپولیسی مرد سال فوتبال ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ فوتبال ایران تاکنون 6 بار مراسم برترین‌ها را برگزار کرده که در جریان آن به ترتیب؛ محرم نویدکیا، آندرانیک تیموریان، قاسم حدادی‌فر، مهدی طارمی (2 بار پیاپی) و وحید امیری به عنوان مرد سال انتخاب شدند.

 

یک دوره از مراسم برترین‌های سال فوتبال در سال 87–86 با همکاری فدراسیون و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد که در آن دوره، کریم باقری به عنوان مرد سال انتخاب شد که با احتساب آن، در طول هفت دوره برگزاری توسط فدراسیون و سازمان لیگ، در 4 دوره پرسپولیسی‌ها مردان برتر فوتبال ایران بوده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: