کد خبر: ۷۷۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۲۷۱
فاطمه ذوالقدر نماینده تهران در مجلس می گوید: اگر چه روند حل موضوع حضور آقاي سپنتا نيكنام در شوراي شهر يزد طولاني شد، ولي سرانجام نيك آن حكايت از پندار نيك و كردار نيك مجمع تشخيص مصلحت نظام داشت.
ذوالقدر: روند حل موضوع «سپنتا نيكنام» طولاني شد، اما سرانجام نيك آن حكايت از «پندار نيك» و «كردار نيك» مجمع تشخيص داشت/ تمامي اقليت هاي ديني كشور در راستاي انسجام و اتحاد ملي گام برمي دارند

به گزارش خبرداغ، فاطمه ذوالقدر نماینده تهران در مجلس می گوید: اگر چه روند حل موضوع حضور آقاي سپنتا نيكنام در شوراي شهر يزد طولاني شد، ولي سرانجام نيك آن حكايت از پندار نيك و كردار نيك مجمع تشخيص مصلحت نظام داشت.

ذوالقدر در گفت و گو با «انتخاب»، درباره موضوع سپنتا نیکنام و رای مجمع تشخیص در این باره گفت: برغم برخي حاشيه ها و هزينه هايي كه در اين چندين ماه داده شد، دوست و دشمن فهميدند كه در نظام، بن بستي وجود ندارد. اين تجربه ي نيك، نشان داد با صبر و پيگيري قانوني در كنار همراهي قوا و عقلاي كشور، رأي و اراده ي جمهور، كه به تعبير رهبر معظم انقلاب ، حق الناس است محترم شمرده خواهد شد.

او با ضمن تبريك به سپنتا نيكنام و مردم يزد تصریح کرد: تمامي اقليت هاي ديني كشور در راستاي انسجام و اتحاد ملي گام برمي دارند و هدفي جز ارتقاي شان و منزلت ايران و ايراني ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: