کد خبر: ۷۷۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۵۶۳
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: حریق در برج پارامیس شهرک راه آهن تهران که 20 طبقه است رخ داده و چهار آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور پیدا کردند. تا کنون در این حادثه 24 نفر در محل درمان شدند. روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرده است که بنا به درخواست آتش نشانی 10 تیم متشکل از 20 امدادگر جهت پشتیبانی و تخلیه اضطراری برج به محل حادثه اعزام شده‌اند و بنا بر گزارش رسیده حریق و دود چهار طبقه از برج را فرا گرفته است.

به گزارش خبرداغ ، سخنگوی سازمان آتنش نشانی از حریق برجی در شهرک راه آهن خبر داد و گفت: آتش نشانان مشغول تخلیه و انتقال افراد ساختمان به مکان امن هستند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۵:۲۵ آتش سوزی در یک برج‌ در شهرک راه آهن اعلام شد که آتش نشانان ۵ ایستگاه به محل اعزام شده‌اند.

وی افزود: آتش‌نشانان علاوه بر انجام عملیات اطفاء مشغول تخلیه و انتقال افراد ساختمان به مکان امن هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: اطلاعات تکمیلی در مورد این حادثه اعلام خواهد شد.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز به ایسنا اعلام کرد: حریق در برج پارامیس شهرک راه آهن تهران که 20 طبقه است رخ داده و چهار آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور پیدا کردند. تا کنون در این حادثه 24 نفر در محل درمان شدند.

به گزارش ایسنا، همچنین روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز اعلام کرده است که بنا به درخواست آتش نشانی 10 تیم متشکل از 20 امدادگر جهت پشتیبانی و تخلیه اضطراری برج به محل حادثه اعزام شده‌اند و بنا بر گزارش رسیده حریق و دود چهار طبقه از برج را فرا گرفته است.

آتش سوزی در برجی در شهرک راه آهن/انتقال افراد ساختمان به مکان امن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: