کد خبر: ۷۷۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۰
در پایان ماموریت در تهران؛
سفرای فرانسه، بلژیک و هلند در تهران امروز در پایان ماموریت‌شان در جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کردند.
سفرای فرانسه، بلژیک و هلند با ظریف خداحافظی کردند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این ملاقات‌‌‌ها با اشاره به روابط دیرینه و تاریخی ایران و اروپا، نسبت به توطئه دشمنان روابط ایران و اروپا برای تخریب روابط فیمابین با استفاده از بهانه‌‌‌های موهوم هشدار داده شد و بر ضرورت خودداری از پناه دادن به گروهک‌های زبون تروریستی در خاک اروپا تاکید گردید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
آقای ظریف به عنوان وزیر امور خارجه ایران اسلامی موظف است پیگیر اخراج دو دیپلمات کشورمان از هلند و بازداشت یکی دیگر از دیپلمات‌ها در کشور اروپایی دیگر باشد و نتیجه آن را به مردم سریعا گزارش دهد نه اینکه بعد از یک ماه از خبر اخراج دیپلمات‌های ایرانی، خبر این اهانت آشکار به ملت ایران را سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه افشا کنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: