کد خبر: ۷۷۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۳۳۷
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از فدراسیون ۵ ستاره این توقع وجود داشت که استقلالی‌ها را مجبور به انجام بازی سوپرجام کند.
از فدراسیون ۵ ستاره توقع داشتیم شاگردان شفر را مجبور به بازی کندبه گزارش خبرداغ ، مجید نامجومطلق، در خصوص وضعیت فعلی باشگاه استقلال اظهار داشت: باشگاه استقلال ضعف مدیریتی دارد. آنها در فصل نقل و انتقالات ضعیف عمل کردند و تیم آماده‌سازی برای مسابقات لیگ را خیلی دیر شروع کرده است.


وی افزود: استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبش را از دست داد و نتوانست جایگزین مناسبی برای آنها پیدا کند.


پیشکسوت باشگاه استقلال درباره لغو بازی سوپرجام هم گفت: شاید اگر این بازی با تیم دیگری بود استقلال به میدان می‌رفت. با توجه به آماده نبودن تیم و اینکه احتمال باخت استقلال در این بازی زیاد بود باعث شد استقلال انصراف دهد شاید اگر این شرایط برای پرسپولیس هم وجود داشت آنها هم انصراف می‌دادند.


نامجو مطلق افزود: باخت در دربی می‌تواند عواقب زیادی برای تیم‌ها داشته باشد و ترس از همین عواقب باعث کناره‌گیری استقلالی‌ها شد.


وی ادامه داد: با توجه به زمان محدودی که تا آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده به تعویق انداختن این بازی از سوی سازمان لیگ امکان‌پذیر نبود اما از فدراسیون ۵ ستاره این توقع وجود داشت که استقلال را مجبور به انجام این بازی کند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: