کد خبر: ۷۷۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۴۶۵
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: از شنیدن خبر استعفای افتخاری ناراحت شدم و فکر می‌کنم به او فشار آوردند تا استعفا دهد.
رفتن افتخاری صلاح نیست!/ پرسپولیسی‌ها هم از قهرمانی در سوپرجام خوشحال نیستند/ افتخاری باید در استقلال می‌ماند تا تکلیف تیام و جباروف را مشخص کندبه گزارش خبرداغ، علی فتح‌الله‌ زاده، در خصوص استعفای سیدرضا افتخاری از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهارداشت: رفتن افتخاری را صلاح نمی‌دانم. قراردادهای تیام و جباروف در حال حاضر روی هوا است و آنها هنوز تمدید نکردند. از شنیدن این خبر ناراحت شدم و فکر می‌کنم به افتخاری فشار آوردن تا این کار را انجام دهد. 

 

وی افزود: در حال که در آستانه آغاز لیگ برتر هستیم، افتخاری باید در استقلال می‌ماند تا تکلیف تیام و جباروف را مشخص کند.

 

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد لغو دیدار سوپرجام باشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: کارها درست پیش نرفت و این اتفاق رخ داد. باشگاه‌ها و سازمان لیگ باید خیلی حرفه‌ای‌تر رفتار می‌کردند و به نظرم این یک زورآزمایی بین این 2 باشگاه بود. فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها هم از این قهرمانی خوشحال نیستند. به نظرم باید این 2 باشگاه با یکدیگر توافق کنند و در تاریخی جدید دیدار سوپرجام را برگزار کنند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: