کد خبر: ۷۷۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۵۳۶
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باشگاه با بازیکن مصدوم قرارداد نمی‌بندد و پول بیت‌المال را الکی خرج نمی‌کند.
پول بیت‌المال را الکی خرج نمی‌کنیم/ با بازیکن مصدوم قراردادی بسته نمی‌شودبه گزارش خبرداغ، حسن زمانی، در خصوص انتقال علی کریمی از تیم فوتبال سپاهان به استقلال، اظهارداشت: از شما می‌شنوم که با کریمی قرارداد بسته شده است. باید در این خصوص بیشتر صحبت کنیم و تصمیم نهایی را بگیریم.

 

وی در مورد اینکه دکتر نوروزی پزشک تیم فوتبال استقلال گفته که علی کریمی مصدوم است و باشگاه این بازیکن را جذب کرده است، گفت: دکتر نوروزی باید بداند که اگر علی کریمی مصدوم باشد با او قراردادی بسته نمی‌شود. کادر پزشکی باید بازیکن را از لحاظ سلامت تایید کند و پس از آن با او قرارداد بسته شود.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه شاید این قرارداد با نظر وینفرد شفر سرمربی این تیم صورت گرفته، خاطرنشان کرد: با شناختی که از شفر دارم فکر نمی‌کنم او چنین کاری کرده باشد. باشگاه با بازیکن مصدوم قرارداد نمی‌بندد و پول بیت‌المال را بیهوده خرج نمی‌کند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
ولی پول بیت المال رو خوب راحت میدید دست کیروش براتون ۱۰ نفره دفاع کنه بزنه زیر توپ و بهتون ایراد بگیره و تحقیرتون کنه ... خلایق هر چه لایق... مدیرهای ما بدرد لای جرز میخورند.. بعید میدونم حتی بتونند خانواده اشون رو کنترل کنند چه برسه به بحث کلان تر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: