کد خبر: ۷۷۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۸
جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره جلسه اقشاری جمنا که قرار است در آینده‌ای نزدیک برگزار شود، گفت: این جلسه با هدف ایجاد همبستگی و تحلیل مسائل روز برگزار خواهد شد و یک حرکت تشکیلاتی است.
مهدی چمران: جلسه کمیته‌های اقشاری جبهه مردمی برگزار می‌شود/ فعلا بحث‌های انتخاباتی در جمنا مطرح نیستبه گزارش خبرداغ ، مهدی چمران در گفت‌وگو با ایلنا، درباره فعالیت‌ بخش‌های اقشاری جمنا و نشستی که قرار است در آیندهای نزدیک برگزار کنند، با تاکید بر اینکه در مباحث مربوط به اقشار جبهه مردمی، آن‌ها هر ۱۵ روز یکبار جلساتی را دارند، گفت:‌ بخش‌های اقشاری جمنا اخیرا پیشنهادی دادند که در استان تهران از اقشار مختلف که حدود ۲۲ قشر هستند، دعوت شود که جلسه مشترکی برای آشنایی بیشتر و برای تحلیل مباحث روز داشته باشند.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: این موضوع در برنامه هست که بتوانند تنظیم کنند و جلسه را تشکیل دهند. این جلسه با هدف ایجاد همبستگی و تحلیل مسائل روز برگزار خواهد شد و یک حرکت تشکیلاتی است.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه فعلا بحث انتخابات مطرح نیست، اظهار داشت: اقشار که بیایند باید تسهیلات خود را سازماندهی کنند. این جلسه به صورت استانی تشکیل می‌شود چراکه اگر از کل کشور دعوت شود خیلی وسیع خواهد شد و عملی نیست درنتیجه این جلسه به صورت استانی شکل می‌گیرد و هرکدام از استان‌ها که سریع‌تر توانستند اقشار را ساماندهی کنند، این جلسه را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: استان‌ها باید این جلسه را برای ساماندهی اقشار تشکیل دهند تا برنامه‌ها و کارهای خود را به انجام برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: