کد خبر: ۷۷۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۵
در پی مصدومیت دو نفر توسط کوسه در ساحل فلوریدا، مسئولان با نصب پرچم قرمز، شنا در این ساحل را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کردند.
شنا در قلمرو کوسه حادثه آفریدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: به نقل از فاکس نیوز، در پی دو مورد مصدومیت توسط کوسه که به فاصل 5 دقیقه رخ داد، ساعاتی پیش بخش فرناندینای ساحل فلوریدا تعطیل شد.

مصدومان این حادثه، یک مرد 30 ساله و یک پسر 17 ساله هستند که هر دو از ناحیه پا مجروح شده‌اند و پس از انتقال به بیمارستان اکنون از وضعیت جسمی پایدار برخوردارند.

مرد 30 ساله که در حال بازگشت به ساحل توسط کوسه مصدوم شده، طول بدن کوسه را حدود یک متر تخمین می‌زند. حادثه دوم هم در فاصل یک و نیم‌ کیلومتری از حادثه اول و به فاصله 5 دقیقه رخ داده و سبب شده مسئولان، با نصب پرچم قرمز، شنا در این ساحل را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کنند.

طی 10 سال گذشته در فلوریدا 243 نفر در پی شنا در قلمرو کوسه، مورد حمله قرار گرفته‌اند که یک مورد به مرگ منجر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: