کد خبر: ۷۷۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۸۴۶
جیمز جرارد، فرمانده عملیات ویژه ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه اعلام کرد، این ائتلاف تا زمان اتمام روند سیاسی در سوریه می‌ماند.جنگ علیه داعش در برخی مناطق آزاد شده توسط نیروهای سوریه دموکراتیک به پایان نرسیده و هدف اصلی ائتلاف ماندن تا پاکسازی مناطق آزاد شده از داعش است.
فرمانده ائتلاف آمریکایی ضد داعش: در سوریه می‌مانیم

ائتلاف ضد داعش اعلام کرد، نیروهای این ائتلاف تا پایان روند سیاسی سوریه در این کشور می‌مانند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرگزاری آلمان، جیمز جرارد، فرمانده عملیات ویژه ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه اعلام کرد، این ائتلاف تا زمان اتمام روند سیاسی در سوریه می‌ماند.

جرارد گفت که جنگ علیه داعش در برخی مناطق آزاد شده توسط نیروهای سوریه دموکراتیک به پایان نرسیده و هدف اصلی ائتلاف ماندن تا پاکسازی مناطق آزاد شده از داعش است.

وی افزود: ما کاملا می‌دانیم جنگ با داعش هنوز به پایان نرسیده و آثار قساوت و وحشی‌گری این گروه همچنان وجود دارد. ما می‌خواهیم به اهالی رقه و منبج برای احیای صلح و ثبات در این مناطق کمک کنیم. ما تا رسیدن به راهکاری سیاسی که مورد قبول همه سوری‌ها بوده و همه بر سر آن توافق کنند در این کشور می‌مانیم.

این مقام آمریکایی ادامه داد: ما باید از تحقق ثبات و آمورش نیروهای امنیتی داخلی در مناطق شمال شرقی سوریه تا وقتی قادر به تضمین امنیت و عدم بازگشت داعش به مناطقشان باشند، مطمئن شویم.

وی به تلاش برخی طرف‌ها برای خدشه در روابط آمریکا با نیروهای سوریه دموکراتیک اشاره کرد و گفت: برخی طرف‌های خارجی تلاش دارند پس از پیروزی‌های میدانی در بخشی از سوریه در این روابط خلل ایجاد کنند و برای این منظور تمام تلاششان را به کار بسته‌اند.


ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
حضورنظامی آمریکا درسوریه غیرقانونی است.
هیچ کس نمی تواند بدون موافقت دمشق درسوریه پایگاه نظامی ایجاد کند.
بدون اجازه دمشق حضور نیروهای خارجی تحت امرآمریکا درسوریه نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی بدون مجوز سازمان ملل درسوریه حضوردارند.
حمله آمریکا به سوریه، عراق، لیبی، افغانستان ویمن، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود.
حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، لبنان، نوارغزه ویمن، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود.
تنها عامل رسیدن داعش وتروریست های خارجی ازسال 2011 تاکنون به سوریه، عراق ومنطقه، با کمک های مالی کشورهای عربی و حمایت های آمریکا وهم پیمانانش است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
عامل حمله هوایی به فرودگاه «تی4» سوریه رژیم صهیونیستی است

11:28 ::
1397/4/18
یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که حمله هوایی صورت گرفته از فرودگاه های این کشور توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی انجام شده است.

ایران آنلاین /یک منبع نظامی در گفتگو با خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) اعلام کرد که حمله هوایی صورت گرفته در روز گذشته علیه فرودگاه «تی ۴» واقع در حومه حمص توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی انجام شده است.
این منبع نظامی تاکید کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه مذکور را خنثی کرده و یکی از جنگنده های مهاجم را هدف قرار داده و باقی جنگنده ها را مجبور به ترک محل کند.
بر اساس این گزارش پدافند هوایی ارتش سوریه ضمن انهدام بیشتر موشکهای شلیک شده اسرائیل به سمت فرودگاه تیفور واقع در ریف شرقی حمص، یکی از جنگندههای مهاجم اسرائیلی را هدفگیری کرده است.

چرا اسرائیل دوباره فرودگاه تیفور را موشک باران کرد؟

دوشنبه 18 تير 1397 - 10:39
رژیم صهیونیستی با حمله به فرودگاه تیفور سوریه درپی امتیازگرفتن است.
العالم - سوریه
خالد العبود دبیر مجلس نمایندگان سوریه درباره تحولات کشورش خصوصاً حملۀ موشکی اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور گفت: اسرائیل بهتر از دیگران می داند که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برنامۀ جدید مقابله و مقاومت را آماده کرده و توانسته است گزینۀ "آشوب" را که اصلی ترین دستاویز متجاوزان بود، از روی میز آنها بردارد و اثرش را خنثی کند.
وی افزود: رئیس جمهوری سوریه همچنین توانست با کمک متحدانش نقشه های جنگی را طراحی کند که این نقشه ها تغییری در تحولات میادین جنگی ایجاد خواهد کرد و این در حالیست که متجاوزان دچار سردرگمی شده اند و نمی دانند که چه هدفی را باید دنبال کنند.
خالد العبود ادامه داد: به همین دلیل اسرائیل پیوسته تلاش می کند که نقشه های جنگی نظام سوریه را بی اثر کند و توافقنامه ای شبیه توافقنامه آتش بس 1974 را تحمیل کند.
وی تصریح کرد: دفع تجاوز اخیر اسرائیل به سوریه همانگونه که تجاوزهای قبلی اش دفع شد، نشان می دهد که سوریه با توانمندی های سادۀ خود می تواند دشمن را از دستیابی به اهداف تجاوزکارانۀ خود بازدارد و دشمن را در خنثی کردن نقشه های جنگی نظام ناکام بگذارد و هر تجاوزی را به خوبی دفع کند.
دبیر مجلس نمایندگان سوریه تاکید کرد: این امور نشان می دهد که اسرائیل کاملاً دچار ترس و وحشت شده است و هیچ گزینۀ دیگری برای گذاشتن روی میز ندارد تا بتواند آنچه را که در توافقنامه آتش بس 1974 به دست آورد، بار دیگر به دست بیاورد.


طبق اطلاعات اولیه، جنگنده های صهیونیستی 6 موشک به سوی فرودگاه تیفور سوریه شلیک کردند و این حمله فقط خسارات مادی برجای گذاشت
دوشنبه 18 تير 1397 - 09:08



هدفگیری یکی از جنگندههای اسرائیلی توسط پدافند هوایی سوریه

دوشنبه 18 تير 1397 - 00:56
پدافند هوایی ارتش سوریه ضمن انهدام بیشتر موشکهای شلیک شده رژیم صهیونیستی به سمت فرودگاه تی4، یکی از جنگندههای مهاجم اسرائیلی را هدفگیری کرده است.
العالم-سوریه
جنگندههای رژیم صهیونیستی یکشنبه شب فرودگاه تی4 واقع در ریف شرقی حمص را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.
پدافند هوایی ارتش سوریه نیز بیشتر موشک های شلیک شده را قبل از آنکه به هدف مورد نظر اصابت کند، منهدم کرده است.
منابع خبری سوریه همچنین اعلام کردند که پدافند هوایی یکی از جنگنده های اسرائیلی را هدفگیری کرده است و بقیه جنگنده های مجبور به فرار شدند.
هنوز مشخص نشده است که جنگنده اسرائیلی که پدافند هوایی ارتش سوریه آن را هدفگیری کرده است، منهدم و ساقط شده است یا نه.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشته جنگندههای اسرائیلی که در ارتفاع پایین پرواز میکردهاند از منطقه «التنف» گذر کرده و به این منطقه رسیدهاند.
این حمله هوایی رژیم صهیونیستی در پی پیشروهای اخیر ارتش سوریه در درعا و دیگر مناطق سوری صورت گرفته است.
یگانهای ارتش سوریه در درعا پیشرفت جدیدی را در مسیر بازگشت امنیت و ثبات به حومه شرقی و جنوب شرقی درعا و پایان دادن به حضور تروریستها در این منطقه به ثبت رساندند.
سلسله عملیات ارتش سوریه در اطراف جنوبی منطقه درعا البلد، خسارتهای گستردهای به این گروههای تروریستی وابسته به جبهه النصره وارد کرده است.

حمله جنگندههای اسرائیلی به فرودگاه تی4 در ریف حمص

دوشنبه 18 تير 1397 - 00:29
منابع خبری سوریه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه تی4 واقع در ریف شرقی حمص خبر دادند.
العالم-سوریه
جنگندههای رژیم صهیونیستی یکشنبه شب فرودگاه تی4 واقع در ریف شرقی حمص را هدف قرار دادند.
تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه تعدادی از موشکهای شلیک شده را قبل از اصابت به هدف منهدم کرده است.
از سوی دیگر، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه بیشتر موشکهای شلیک شده را رصد و منهدم کرده است.
خبرگزاری سانا گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد یکی از جنگندههای مهاجم اسرائیلی را هدفگیری کند و در پی آن بقیه جنگندهها مجبور به فرار شدند.
این حمله هوایی رژیم صهیونیستی در پی پیشروهای اخیر ارتش سوریه در درعا و دیگر مناطق سوری صورت گرفته است.
یگانهای ارتش سوریه در درعا پیشرفت جدیدی را در مسیر بازگشت امنیت و ثبات به حومه شرقی و جنوب شرقی درعا و پایان دادن به حضور تروریستها در این منطقه به ثبت رساندند.
سلسله عملیات ارتش سوریه در اطراف جنوبی منطقه درعا البلد، خسارتهای گستردهای به این گروههای تروریستی وابسته به جبهه النصره وارد کرده است.
فرودگاه تی۴ واقع در ریف شرقی حمص هم اکنون خط اول دفاع منطقه حمص در برابر تهدیدهای داعش محسوب میشود، اما رژیم صهیونیستی به خصوص طی ماههای اخیر در راستای حمایت از تروریستها، آن را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.
این فرودگاه دارای 54 آشیانه برای انواع جنگنده ها و بالگردهای نظامی و دو باند پرواز است که طول یکی از آن ها به سه کیلومتر می رسد.
این فرودگاه در 25 کیلومتری میدان گازی شاعر قراردارد و در نوامبر سال 2014 پس از اشغال میدان های نفتی و گازی شاعر، جحار، جزل و المهر به محاصره گروه تروریستی داعش درآمد ولی تروریست ها برغم اینکه با چند خودرو بمب گذاری شده به آن حمله کردند ولی موفق به تسلط بر آن نشدند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
حمله هوایی اسرائیل به سوریه، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی و قانون جنگل قوانین بین المللی بود.
حمله اسرائیل به فرودگاه نظامی تیفور در سوریه به خاطر ناتوانی ارتش سوریه دولت سوریه بوده است.
حمله جنگنده های اسرائیل به فرودگاهی در سوریه با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است.
عامل حمله هوایی به فرودگاه «تی4» سوریه رژیم صهیونیستی است.
این درحالی است که مردم سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها جنایتکاربا کمک، پشتیبانی وحمایت همه جانبه آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارقتل عام می شوند وهمچنان نیز ادامه دارد.
رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون عامل جنگ، بی ثبانی وناامنی درسوریه، لبنان، عراق ومنطقه خاورمیانه است.
رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
رژیم صهیونیستی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
جنگنده های رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی درحمایت ازداعش و دیگرگروه های تروریستی بیش از999 هزاربار سوریه را بمباران کردند وهمچنان نیزادامه دارد.
رژیم صهیونیستی بیش از999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
رژیم صهیونیستی با بمباران ونسل کشی درسوریه بزرگ ترین جنایات وحشیانه را انجام می دهد.
رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون بیش از100 میلیارد دلار به سوریه خسارت زد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: