کد خبر: ۷۷۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۸۵۴
باشگاه استقلال پول بازگشت تیام و جپاروف را تامین کرد.
خبری فوق العاده برای استقلالی ها در مورد دو شاه ماهی
به گزار ش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه استقلال بالاخره توانست پول دو بازیکن خارجی خود را برای بازگشت به ایران تامین کند.

 

 با وجود اینکه تمرین تیم فوتبال استقلال از تاریخ چهارم تیرماه آغاز شده است به جزفرشید باقری هیچ کدام از بازیکنان این تیم قراردادهای خود را با این باشگاه تمدید نکرده اند.در این بین تمدید قرارداد مامه تیام وسرور جپاروف یکی از هدف های اصلی باشگاه استقلال در نقل و انتقالات است که باشگاه از نظر مالی نتوانسته بود خواسته های آنها را برآورده کند؛ در این بین جپاروف شرط کرده بود که ۱۳۰ هزار دلار طلب فصل گذشته اش پرداخت شود و مامه تیام هم گفته بود بعد از پرداخت شدن مالیاتش به ایران برخواهد گشت.

 

با این حال با پیگیری سیدرضا افتخاری باشگاه استقلال موفق شده مقداری ارز دولتی تامین کند تا بتواند مامه تیام و جپاروف را راضی به بازگشت به ایران کند.
قرار است بخشی از این پول صرف بازگشت جپاروف و تیام به ایران شود و بخشی دیگر هم قرار است هزینه های اردوی استقلال در ترکیه را تامین کند. به نوشته پارس، با این شرایط به نظر می رسد مامه تیام و جپاروف تا قبل از اردوی ترکیه به تمرینات استقلال اضافه بشوند و کار خود را با استقلال استارت بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: