کد خبر: ۷۷۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۶۱۲
هافبک ملی پوش سایپا در یک انتقال پر سر و صدا به پرسپولیس پیوست و سرخپوش شدن سروش رفیعی هم به نظر تمام شده به نظر می‌رسد.
شماره‌های خریدهای جدید سرخپوشان مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اگرچه سرخپوشان پایتخت از جذب بازیکن تا نیم فصل محروم هستند اما مهدی ترابی هافبک ملی پوش سایپا در یک انتقال پر سر و صدا به تیم پرسپولیس پیوست و سرخپوش شدن سروش رفیعی هم به نظر تمام شده به نظر می‌رسد. لیگ شانزدهم وقتی سروش رفیعی در میانه فصل و با اتمام دوران سربازی از تراکتورسازی جدا و به پرسپولیس پیوست پیراهن شماره ۷ علی پروین را بر تن کرد و اتفاقا در انتهای فصل با پرسپولیس، جام را بالای سر برد.

 

وقتی شماره به رفیعی رسید به مذاق برخی بازیکنان خوش نیامد اما او با عملکرد و مهمتر از همه اخلاقش نشان داد که استحقاق پوشیدن این پیراهن را داشته است. حالا رفیعی در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد سرخپوش می‌شود. او بعد از بازگشت به احتمال فراوان همان شماره هفتی را بر تن می‌کند که خاطرات زیادی را با آن برای خودش و هواداران پرسپولیس رقم زده است.

 

از شماره ۷سروش که بگذریم به مهدی ترابی خواهیم رسید و علاقه فراوانش به شماره ۹، او که فصل گذشته شماره ۹ تیم دایی را بر تن می‌کرد و در موفقیت‌های نارنجی پوشان سهم به سزایی داشت، قصد دارد در نیم فصل دوم و بعد از ملحق شدن به پرسپولیس هم همین شماره را بر تن کند. پیش از این مهدی طارمی در پرسپولیس شماره ۹ می‌پوشید و با همین پیراهن موفق شد ۲ بار آقای گل لیگ برتر شود و بعد از رفتن او در میانه‌های فصل گذشته، هیچ بازیکنی نتوانست این شماره را بپوشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: