کد خبر: ۷۷۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۹۴۴
رییس دانشگاه اصفهان گفت: مهرماه سال جاری در پنج رشته دانشجوی ارشد پذیرش می‌کنیم که به صورت مشترک با کشورهای خارجی خواهد بود.
پذیرش دانشجویان خارجی در پنج رشته جدید
به گزارش خبرداغ ، هوشنگ طالبی در شانزدهمین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیر ایرانی اظهار کرد: در کشور ایران بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانشجو در بیش از ۲۲۰۰ دانشگاه مشغول تحصیل هستند و ایران به لحاظ علمی در جایگاه مناسبی قرار دارد و از این رو تعدادی دانشجوی غیر ایرانی نیز داریم.

وی در عین حال متذکر شد: تلاش اساتید و دانشجویان ایرانی سبب شده تا در دنیا جایگاه ویژه‌ای را کسب کنیم. ایران ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی مناسبی دارد و از همین رو جزء دانشگاه‌های خوب محسوب می شویم.

رییس دانشگاه اصفهان افزود: دانشجویان ایرانی که در مقاطع بالاتر در کشورهای پیشرفته مشغول به تحصیل هستند، جزء نخبگان به حساب می‌آیند. دانشگاه‌های ما نیز استانداردهای جهانی را دارند و از همین رو دانشجویانی تربیت می‌کنند که جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به پنج دانشگاه برتر استان اصفهان، گفت: اصفهان شهری تاریخی فرهنگی و صنعتی است و چنین شهری باید دانشگاه‌هایی داشته باشد که در خور اصفهان است.

به گزارش ایسنا، طالبی با اشاره به ۲۵۰ نفر دانشجوی خارجی این دانشگاه ادامه داد: ما می‌توانیم بیش از این دانشجوی خارجی داشته باشیم. امیدوارم شما  دانشجویان  نیز به عنوان سفیران دانشگاه پیام ما را به دوستانتان برسانید که می‌توانیم میزبانی خوب برای دانشجویان خارجی باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: