کد خبر: ۷۷۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۶۵۱
در نشست خبری مشترک مطرح شد؛
صدراعظم اتریش در مورد دیپلمات ایرانی بازداشت شده در آلمان با ادعای دست داشتن در تلاش برای بمب‌گذاری در نشست منافقین عنوان کرد: در مورد دیپلمات ایرانی با آقای روحانی صحبت کردیم و انتظار داریم شفافیت کامل ایجاد شود. از آقای روحانی متشکرم که تضمین دادند در این رابطه به ما کمک کنند.
درخواست صدراعظم اتریش از روحانی درباره دیپلمات ایرانی دستگیر شده

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ سباستین کورتز صدراعظم اتریش در نشست خبری مشترک با حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: از نظر ما موجودیت اسرائیل قابل مذاکره نیست.


وی افزود: ما نگران هستیم که مردم سوریه در فشار زندگی می‌کنند و امیدوارم تمام کشورهای منطقه سهم خود را در مورد سوریه ایفا کنند که منجر به راه حل سیاسی شود و رنج آنها به پایان برسد.

صدراعظم اتریش در مورد دیپلمات ایرانی بازداشت شده در آلمان با ادعای دست داشتن در تلاش برای بمب‌گذاری در نشست منافقین عنوان کرد: در مورد دیپلملات ایرانی با آقای روحانی صحبت کردیم و انتظار داریم شفافیت کامل ایجاد شود از آقای روحانی متشکرم که تضمین دادند در این رابطه به ما کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتریش و ایران ۱۶۰ سال روابط دیپلماتیک دارند، روابط خوب انسانی و فرهنگی دارند. گروهی از اتباع ایرانی در اتریش هستند و سهم خود را در کشور ما ایفا می‌کنند. ما در مذاکرات هسته‌ای میزبان بودیم و الان هم خوشحالیم که این مباحث به نتیجه برسد و دوست داریم روابط با ایران همچنان برقرار باشد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: