کد خبر: ۷۷۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۵۸۳
رئیس کمیته تعیین وضعیت،‌گفت: تا به الان شکایتی از سوی باشگاه تراکتورسازی به دست ما نرسیده است.
از پرسپولیس، سایپا و تراکتورسازی خواستیم قرارداد با ترابی را بفرستند/ فیفا صلاحیت رسیدگی به این پرونده را نداردبه گزارش خبرداغ ، روزبه وثوق احمدی، در مورد اینکه مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند بابت انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس با توجه به اینکه این بازیکن با تراکتورسازی قرارداد داشته شکایت کرده‌اند، گفت: خیر تا به الان شکایتی از سوی باشگاه تراکتورسازی به دست ما نرسیده است.

 

وی افزود: تا یکی دو ساعت گذشته شکایتی به کمیته تعیین وضعیت به دست ما نرسید اما ما از باب نظارت به نقل و انتقالات خودمان وارد موضوع شدیم با سازمان لیگ  مکاتبه کردیم و به سه باشگاه تراکتورسازی، سایپا و پرسپولیس ابلاغ کردیم که ظرف یک هفته کپی تمام قراردادهایی که با مهدی ترابی در فصول گذشته یا بابت فصول آینده عقد کردند را ارسال کنند. ما این قراردادها را بررسی می‌کنیم تا متوجه شویم تقدم و تاخر و زمان انعقاد کی بوده، آیا تخلفی صورت گرفته، در صورت تخلف متخلفین چه کسانی هستند تا تصمیم گیری شود و اگر هم تخلف نشده باشد موضوع منتفی است.

 

رئیس کمیته تعیین وضعیت در مورد اینکه مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند اگر در ایران به نتیجه‌ای نرسند شکایت خود را از طریق فیفا دنبال می‌کنند و آیا فیفا مرجع رسیدگی به این موضوع است، تصریح کرد:‌  خیر فیفا صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندراد و چنین تعریفی وجود ندارد. صلاحیت رسیدگی به این موضوعات کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال است. تا به این لحظه هم شکایتی از تراکتورسازی به دستمان نرسیده و اگر برسد به درخواست آنها رسیدگی می‌کنیم.

 

وی در مورد اینکه قبل از این خبری در مورد قرارداد ترابی با تراکتورسازی مطرح نشده بود و بعد از اینکه او به پرسپولیس پیوست این مسئله را مطرح کردند، گفت:‌ به جهت اینکه هنوز قراردادها را ندیدیم و فقط شنیدیم که تراکتورسازی با ترابی قرارداد دارد نمی‌توانیم اظهار نظری کنیم. باید ببنیم آیا قراردادی وجود دارد و در صورت وجود تاریخ، زمان عقد قرارداد و شرایط آن به شکلی است. تا قرارداد دیده نشود نمی‌توان نظر دارد. باید بندهای قرارداد و شرایط آن بررسی شود تا بتوان تصمیم درستی گرفت.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: