کد خبر: ۷۷۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۵۰۰
باشگاه تراکتورسازی بعد از امضای قرارداد مهدی ترابی با باشگاه پرسپولیس از این بازیکن و باشگاه شکایت کرد.
شکایت تراکتورسازی از پرسپولیس و ترابیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مهدی ترابی بازیکن فصل گذشته تیم سایپا چند روز پیش با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و قراردادی را با این بازیکن امضا کرد.

 

این اتفاق در شرایطی رخ داده است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی مدعی شدند ترابی بعد از اتمام مسابقات لیگ برترقراردادی را با تراکتور امضا کرده و حالا هم حق حضور در پرسپولیس ندارد.

 

مدیران باشگاه تراکتورسازی که از انتقال ترابی به پرسپولیس ناراحتند، روز گذشته از این بازیکن و باشگاه پرسپولیس بهسازمان لیگ و فدراسیون فوتبال شکایت کرده اند و قصد دارند هافبک ملی پوش سایپا را به تبریز ببرند. تراکتوری ها معتقدند پنجره نقل و انتقال پرسپولیس بسته است و این باشگاه حتی نمی تواند «اقدام به خرید» بازیکن جدیدی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: