کد خبر: ۷۷۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۴۰۸
رئیس‌جمهور تاکید کرد: پایبندی به تعهدات، از مهمترین ویژگی اخلاقی ایرانیان و بهترین پایه اعتماد سازی است. ایران به عدم اشاعه و تمام تعهداتی که پذیرفته متعهد و به همکاری با سازمان‌های بین المللی ادامه می‌دهد.
یکجانبه گرایی در بخش‌های امنیتی، سیاسی، زیست محیطی و اقتصادی پاسخگو نیست

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور در نشست تجار و فعالان اقتصادی ایران و سوئیس گفت: این جلسه در مقطعی مهم پیام بزرگی دارد؛ سفر من به سوئیس نشانه مصمم بودن دو کشور برای ادامه روابط دوستانه و تجاری است. تهران و برن در چارچوب قوانین بین المللی و منافع ملت‌های خود روابط را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه یکجانبه گرایی در بخش‌های امنیتی، سیاسی، زیست محیطی و اقتصادی پاسخگو نیست، گفت: ارتباط نزدیک‌تر ملت‌ها، مهمترین نیاز جهان امروز است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد:  پایبندی به تعهدات، از مهمترین ویژگی اخلاقی ایرانیان و بهترین پایه اعتماد سازی است. ایران به عدم اشاعه و تمام تعهداتی که پذیرفته متعهد و به همکاری با سازمان‌های بین المللی ادامه می‌دهد.

وی گفت: خواهان روابط قانونی، دوستانه و سازنده با جهان هستیم. روابط دو کشور نشانه تمدن و صلح دوستی مردم ایران و سوئیس است.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: